Thursday, March 29, 2012

What goes around comes around..~ = )

Alhamdulillah...
semalam dah selesai final observe utk subjek major...pend. seni...
subjek minor minggu depan..b.melayu...xdk idea lg nk wat pa...hoho~
pa2 pn syukur sangat2 observe td brjalan dengan lancar....
lecturer pn sgt suka dgn aktiviti aku buat tadi...alhamdulillah.. :)
lega sebab dapat buktikan yang aku x seteruk yg orang2 cakap....


da yang cakap aku x kreatif...
mengajar teruk...ntah apa2...aktiviti x menarik...
berlagak pandai.....
xpandai nak kawal murid....xpandai nak ambil hati murid....
last2...see...tgk sapa yg betul n sapa yg salah??
bukan nak mendabik dada...
cuma kdg2 agak sedih dengan org2 yg suka buat cerita n buruk2kan org...
laz2 diri sendiri tuh yang entah ke mana...

orang yang mengutuk n pburuk aku tuh la yang kena teruk semalam...
apa yang dia kata dekat aku suma dapat balik dekat dia....
lecturer plak tuh yang cakap... (mengajar perasan bagus sorg2~..pfffttt!~)
leh tahan lecturer aku mengata..haha!
dah la aku lak yang kena tegur knapa x tegur n bimbing diaa.....tsk!~ T_T
sebab dh laz prktikum leh dpt mrkah steruk tuh n xleh kawal kelas lgsung...huhu


wahai encik lecturer yg dsayangi..@_@
dah tegur....dgn cara abez baik....rsa niat dh ok...ksian kat dia kna tegur...
dh ajar dah mcam mana...yes..aku pn byk kelemahan gak mngajar neh...
tp aku cuba smpaikan apa yg dipesan saja..BUKAN NAK TUNJUK PANDAI yeeeeee.. =)
xda lgsung niat nak jtuhkan or brukkan sesapa..n kalo boleh nak la tlg kwn...
biar kalo ok...biar sama2 ok...buat apa nk dengki bagai kan??xdk makna...tmbah dosa ja.. haha
laz2 apa yg aku dapat?? dia burukkan aku dekat budak2 kelas aku...
yg aku neh blagak pndai nk mgajar dia..aktiviti x kreatif...aktiviti yg sama...malas lg...ouh...sgt mcm2!!haha
panas ati oih tawwww! siyesss x sangka....dasyat mulut kauuu nyahhhh!!

ptg td g jumpa lecturer utk sembang sal proposal...alhamdulillah suma bjalan dgn baik...walaupn agak saket ati dgn insan itu...sempat lagi buat cerita pasal aku...naseb la lecturer tuh taw cmana n aku dah msg lecturer tuh awal2 lagi... :) syukur sgt lecturer aku tuh lebih pcayakan aku...

hello....maafla kau salah org!~ bley plak g cakap aku x nak jumpa kan..sejak bila der??aku dah cakap kot yg aku nak balik dulu...nnt nak g lain...xdk plak cakap aku xnak g....x abez2 kau nak buat cerita sal aku kan??see...laz2 lecturer pn mnyampah tgk muka kau....(siap gtaw aku yg dia rasa nak bg kau pakai topeng lagi...xsggup tgk muka kau...haha gila kejammm...speechless aku dgaq!) tuh la...lain kali jgn wat naya org...tgk kau kena lagi teruk....dlu mengutuk aku macam xdk tajuk utk proposal lg..laz2 tajuk kau yg bkali2 kna reject hari ini...selasa depan dah kna antar..( 5 ari ja lagi kot! ) lain kali jangan bagi tahi kat org..skrg kan kau dah kna lempar tahi lagi busukkkk!!~ iskkk...aku kesian dgn kau...ckupla sekali aku dh niat elok tolong kau...kau slh tfsirkan apa yg aku wat...so kali nehhh...LANTAK KAU LA DERRRR!!! =)

so...for guys out there!
youu!! and you!!~
don't act like god to judge me... :)

topi dari baju terpakai...
aktiviti yg aku wat tyme observe arituh...hihi



si katak osmet aku yg telah 'dipaksa' jd model...hahaha




p/s: kesimpulannya x payah nak rsa sakit hati sangat kalo da yg sakitkan hati kita...itu maknanya kita da banyak kelebihan dari dia yg wat dia dengki dengan kita....hukum karma sntiasa ada..pa yg dia bg..itulah yg dia dapat...n mgkin lebih teruk...yg penting SABAR...=)
yaa...terima kasih kepada kalian yang banyak memberi aku cabaran dan dugaan dengan hinaan, cacian, fitnah, umpatan (da ka?haha), herdikan dan mcm2 lagi  selama ni...kerana semua tuh la yg mengajar aku erti kesabaran dan ketabahan supaya aku dapat mengenal erti nikmat kebahagiaan sekarang...
TERIMA KASIH!~ =)

4 comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers