Wednesday, March 7, 2012

IT'S HURT~

cukup sekadar mengatakan bahawa ia amat menyakitkan...
ya..amat sakit!~
sukar utk digambarkan dengan kata2...
cuba bersabar..sabar...dan terus  sabar dengan apa yang berlaku...
moga tuhan memberikan aku lebih kekuatan untuk menghadapi semua ni...
aku blum ckup kuat....


terima kasih buat semua...
terima kasih buat semua yang memberikan cabaran kepada aku...
kepada yang menghina..memburuk2kan...dan memfitnah aku....
kepada yang sentiasa mencari kesalahan aku....
kepada yang mengumpat aku...
kepada yang suka menyalah ertikan apa yang aku buat selama ni.....
terima kasih buat semua...
cabaran yang kalian bagi tidak dapat aku balas...
kerana kalian telah mengajar aku erti ketabahan dan kesabaran...

diam aku bukan bererti aku salah atau mengalah...
aku malas untuk berbalah...
pa guna aku pertahankan kalau akhirnya tetap aku juga yang akan dipersalahkan?
terima kasih buat semua...


moga ada sinar yang menanti...
maaf kepada yang setia di sisi....kerana selalu menjadi tempat aku melepaskan amarahku...maaf...
dan terima kasih kerana tak pernah jemu memberikan aku semangat...menjadi nadi kekuatan aku...
terima kasih...


kepada yang suka melihat penderitaan aku....suka melihat keadaan aku ditindas begini...
tahniah diucapkan kepada kalian...
kalian telah berjaya...kalian boleh bertepuk tangan atau berpesta sekalipun dengan kejayaan kalian ini...
tahniah dan terima kasih sekali lagi...



p/s: awak...saya minta maaf...moga tiada apa yang berlaku nanti...bukan saya yang memilih untuk berada di tempat itu...maafkan saya...saya akan jaga diri saya nanti....saya janji...

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers