Wednesday, March 7, 2012

COUNTDOWN~

lama x post..
tetiba ari neh aku post emo2 plak...
neh tempat aku luahkan pa yg aku rsa...
sapa yg xsuka xyah baca ye... :)

ouh..hari neh burfday osmet aku...
tapi xmaw wishh...haha
nk buat xtaw ja....maaf ye..aku terrrrlupaaaa...haha
padahal kat kalender blik da ja aku tulis...
harap2 dia xprasan...

balik neh kita siapkn keja cpt2...
nk kmas2 umah..then nk kuar!~
jom ilangkan stress japp...:)

utk burfday girl!~
aku xlupa k besday kau...
mmg aku pulun siapkan keja cpt utk kuar ari neh...
hrp2 sempat...sweet dak aku??hihi
k bye!!~ :)





p/s: berikan aku bahagia itu...aku juga perlukan rasa itu....dan berikan aku kekuatan untuk menempuh segala dugaan yang diberi...

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers