Saturday, May 12, 2012

JOM TAMBAHKAN STRESS!

gara2 stress nak study...neh la keja aku...
anak murid aku punya pasal la...ajar aku bukan2...kan dah ketagih...
maw gelak sorang2...sapa2 yang bosan tuh leh la try eh...hahaha

penah main x?boleh saket jiwa gak maw dia jawab tuh..haha




pandai dia wat acah2 nohhh...haha




neh lagi xleh blah!haha (alif=incik apek aku)




pndai gak dia sedapkan ati aku...haha




mula2 dh ok....pastuh terus merepek...haha






ok..speechless...hahahaha




nahhh...ammekkkkk!! haha
sentap!!hahahaha












xnk men dh!!! grrr!!!~





ok...sapa yang nak main g bleh la type simsimi...main la puas2..agak2 stress study tuh bleh la...kalo jadi gila terus lepas tuh jangan salahkan aku..haha ok bye!
















p/s: rinduuuuuuuuuu!~ cepat2 la cuti sem!!huhu

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers