Thursday, July 12, 2012

RAINBOW~

macam-macam jadi kebelakangan ni..
ada suka ada duka...
segala masalah yg jadi wat kita jadi lebih tabah sebenarnya..
tp bila fikirkan apa yg jadi..lawak ada..takut pn ada...
hamekk kau...seminggu deactived FB..haha!
terus jd mls nk on FB..
ssh gak xdk...suma info pasal kelas gtaw kt grup FB...da ja yg aku ketinggalan...

smlm p Kem D'Omland..kt Teluk Bayu..
bawak budak2 SKTI..program utk anak2 yatim n org susah..
siyes sedih tgk mata anak2 yatim neh...kcik2 lg dh xda mak ayah...
aku yg da mak ayah neh xreti nk hrgai...
*insaf* terus rasa nk balik peluk mama abah..T_T
aku dh penah p kem neh masa prktikal laz year..
wat xtvt yg sama gak..juz tme tuh bwk atlet2 sek...x ssh sgt yg jaga..
kali neh nahhh...siap nanges2 lg time ekspedisi paya bakau...
jenuh pujuk..even saket perut gelak..*jahatnya aku..haha

walaupn byk dugaan n cabaran spnjang prktikum kt sekolah neh..
aku tetap bersykur...sbab byk yg dh aku pelajari sepanjang aku da kt sekolah neh..
#alhamdulillah...seronok walaupn agak penat...rsa malas nak balik maktab...
nanti xdk org aku nak kacau2...xdak org nak sakat aku..xdak yg nak pujuk kalo aku mrajuk...n xdk lg anak murid yg urut2 kalo aku lenguh n mntak urut...wuuuu~







p/s: x sangka kem komandan still ingat n kenai aku even dh setaun lebih...p kem laz year pn sehari ja..dia leh cam lg..wahh! bangga! ;P

p/s/s: da jurulatih nak belanja makan pizza..oh yeah! masa utk pau org! :)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers