Monday, March 21, 2011

PRAKTIKUM MODE~

SEKOLAH KEBANGSAAN SUNGAI PASIR KECHIL....~

ok...ne nama sekolah untuk praktikum aku....
nak letak gambar pun xda plak amek pic td....xbawak kamera..hp neh canggih sangat...xleh nak amek gambar besa2 gitu...haha next post ja la kot...hehe

arineh bangun agak awal...tapi lewat lg la dri housemate yg lain...coz sekolah diorg agak jauh...
n kena siap awal utk elakkan kesesakan lalulintas...(gila skema ayat aku..haha)
dalam hati tuhan ja taw...berdebar ja masing2...besala...suma xda pengalaman wat prktikum lagi....hehe
smpai sekolah mmg sangat blur xtaw nak watpa...mcm xpnah g sekolah la kn tyme wat PBS dlu...hehe
cari2 guru besar...dia pn dh xda...dah ready utk prhimpunan...korek2 kt senior mana 1 guru besar...
siyes...1st tyme tgk dh sangat cuak..muka siyes kot...siap mrh2 stdent tyme prhimpunan tuh....mmg kcut perut gak dngar...hehe

lepas phimpunan baru g lapor diri kat dia...perghhhh..!sempoi ja kot...sangat2 friendly...nasihat macam2...pen kanan pn sama gak...laki la...tgk tyme phmpunan pn bukan men lagi siyes....pdhl ok ja pn...
siap bagi tazkirah lg...tp cm agak gegeh pn da..ala...lelaki...biarla...wat tataw sudah...xpayah layan..;-)

then g lepak kt kantin..lepas melawat n knal2 ckgu kat blik guru....lapar kot...dari phmpunan g perut dok nyanyi lagu dangdut..haha cg2 kt c2 mmg sgt2 bek..siap smbang mcm dh lama knal...kak ina...sgt baik...siap pesan g swuh carik calon...grr~ da ustaz...dri mktb aku gak....da plak...xmahu la den....i dh da king kong...xmahu yg len lg~hahaha

aku kna mngajar sesi petang...so xdala kalut sangat..sok maybe dapat jadual...mintak2 dpt drjah 3...coz sesi petang memang da tahap 1 ja...bukan senang okeh nak ajar tahap 1..perlu kesabaran yang agak tinggi gak la....bab ne memang aku mengaku la...aku sangat2 lemah...kalo x xdala slalu jadi perang dunia..isk~


harap aku leh wat yang terbaik...n tinggalkan sifat aku yang malas melampau nehh...huhu
dan akan cuba minat dengan pa yang aku wat sekarang...kalo x...sian anak2 murid aku kan...;-)
ok la...mahu berehat...dah puas jln2 n poya2...haha mentang2 sok xpayah bgun awl kn...hehe
k..bubbye!~
adios..!

































p/s: berdebar gak nak mengajar...kena wat muka siyes tyme mula2 masuk kelas..tkut plak trgelak cm dlu...huhu adeyhhh...harap2 suma brjalan dgn baikkk...aminn...;-)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers