Saturday, March 12, 2011

BASI..~

saja bosan pagi2 buta neh..nak tdo dah xboleh...tyme siang dah puas membuta..
so, jd klawar la aku ari neh..tyme suma orang nyenyak dibuai mmpi aku sowang jek dok mngadap benda 4 segi nehhh....hahaha (laptop la derrr..:P)

abeh xda keja dok godek laptop tgk gmbar...tgk gambar larian arituh..haishh...hudoh bebenor rpanya muka cheqq kalo tyme blari nehhh...haha tyme tuh mmg xprasan dh kt photog..kalut nak perabeh larian ja...da budak kt balakang..kang xpsal melepas adiahh...(adiah la sgt...sijil ja pn..dlu dpt medal g..huhu)

neh ha muka cheqqq...jgn gelak nohhhh....hehe














 bulan 3 neh mmg bulan kebahagiaan aku...mcm2 yg hepi jd...
neh pn kra hepy jugakla...even bkan top10..nape??igt snang ka nak dpt...kalo xckup stamina mmg xdpt taw...cewwaaahhhh...
pnat gila kot wehhhh...jauh kot...sebab nak capai target punya pasal...ku gagahkan jua...lgpn next year dah xleh join...coz tyme tuh prktikal 3bulan....huhu sebab tuh paksa diri gak nak bagi menang diz year...hehe

junior2 skang pn dah hebat2...suma muka atlet2 malaysia jek...huhu turun training tiap2 petang...aku neh skali dua ja kott....tuh pn sebab nk join larian nehh...mna ckup kalo stakat 2x training kan..pa2 pn syukur la..dapat gak...even xshebat mana pn kann...

asalnya aku kena jadi pegawai untuk larian ne...coz larian diz year bebudak batch aku yang incharge..suma orang memang xnak la lari..berebut2 nak jadi pegawai...coz nak separuh jekk...separuh g wajib join larian...so aku dengan pnuh bangganya sponsorkan diri untuk lari...even tyme undi tuh aku jadi pegawai...semangat dakk aku???suma dak2 kelas aku ingat aku ngah mamai n juz joke ja...kejam aih...aku memang suka pn lari okehhh...watpa nak bela sangat lemak tuhhh..kasi buang la...sihat pn sihat...sayang sgguh kt lemak2 kt badan tuh..hahaha (pa aku merepak ntah)



lastly....ne gambaq kasut yang aku dpt dari my king kong...orang cakap cun...tapi aku rasa cam besa2 ja pn...sebab yg aku nak lagi cun..ishhhhh...xtaw bersyukur betul kan...haish...ok...cun gila weh kasut nehhh...aku suka! lurve it! ;P


kasut n gelang ion..
ion watch ke hapa ntah owg pgeii...leh wt jam gak..
aku pn xreti guna...ye la..aku bkn atlet pn...wtpa ntah dia beli..huhu
dhla x set siap2..blurr ja aku tgk manual dia..(coz dlm bi..haha!)
simpan lam kotak je la pasneh jawabnya...T.T




p/s: miss him....~ tsk!

2 comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers