Saturday, March 26, 2011

BUBBYE SAYANG!

gedik x tittle aku??
tapi cukup gedik kot bila anak murid aku yang cakap camtuh kat aku....
eiiiiyeeuuuuwwww!~ geli hokehhhhh...budak2 skrg mmg maju trlbeh...huhu
boleh bayang x bdak drjah 3 ckp cmtu...adeyhh...T_T
baligh pn belum dh gatal...ish3~
banyak cabaran jadi cikgu ne..masih banyak yang perlu aku belajar dari ckgu2 senior...
cara cmana nak handle budak2...sgt lemah dlm bab nehhh...huhu



dalam masa smggu neh mmg mcm2 pnglaman aku dapat...
yg besh...sedeh....terharu...mcm2 la...




murid bg bunga..haha
comel jek diorg neh..alahai..;-)





ne la yg aku ajar utk klas 1st aku..2 Delima..
"IKAN EMAS"...teknik guntingan n lipatan...hehe


p/s: rituh aku da budak gtaw aku ikan dia mati terbelah dua..putus la..apa la...
plik aku...tuh pn nak gtaw aku...
rupa2nya ikan yg aku ajar nehhh...hahaha






ne lak utk P&P aku yg 2nd...klas 3 Berlian...
"SELIPAR TIDURKU"...hehe






ne student yg plg aku suka..sbb ensem...hahaha
MEGAT AIMAN...
da abg x??haha





ne anak murid yg paling rajen..sapa2 yg ngah cari calon tuh bleh la..hehe
comel dak nehh...cm matang pd aku pn da..haha
asal aku masuk ja mntak nak kemas klas..
sapu smpah..susun meja..skali ngan papan knytaan dia lap...haha



besh gak sbnarnya jd cikgu neh...juz kena pandai kawal ja la...kang xpasal2 masuk wad jiwa..
budak2 sekarang bukan mcam budak2 dlu...advance lebeh...xkira advande ke arah baik or buruk...huhu

naseb mggu depan exam...ahad da hari anugerah n mesyuarat PIBG...isnin cuti..oyeahhh...!~
so..relax cket...nak fkir2 dlu nak mengajar pa lagi nanti...student asyik tanya ja...haha

k la...bubbye!~
adios~
















p/s: aku xfaham mainan pa yg kau mainkan skrg nehh...n pa sebab kau kawan dgn aku...n pa sebab kau gtaw aku suma tuh....kau saja nak bg aku jelesh n saket ati ka???ok..fine..tahniah..kau dah berjaya!~ T_T

1 comment:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers