Wednesday, March 30, 2011

MIMPI SEMALAM~

pelik dengan mimpi2 aku kebelakangan neh...
dah banyak kali aku mimpi yang macam tuh...
dan mimpi tuh rasa cam betul2 jadi...macam semalam...
baju yang aku pakai dalam mimpi tuh la yg aku pakai tido malam tuh...pelik tol...
tapi yang peliknya sapa gerangan orang tuh...
rasa mcm xknal pn...kenapa dia??
plik betul...ssh nak mimpi orang yg aku nak....
orang tu bleh plak aku mimpi....hrap semua neh hanya mainan tidur~
menganggu betul la...maw seharian aku dok fikir pa sebab aku mimpi camtuh n sapa gerangan orang dalam mimpi tuh...T_T








selalu knpius dgn mimpi bila bangun tdo..
ouh...suka btl main2 kn aku tyme tdo ye mmpi..T_T





















handsome....
baik.....
hidung mancung....
muka ala2 anak mami....
footballer yg dknali ramai....
sapa yerkkkk....~
(tertukar neh..pmain tenis kot~ haha)






















p/s: ngantuk makan pulut...huhu tp sangat terharu bila senior yg suapkan...besh~ thanks kak alia n kak sarah...coz kesiankan kami yg xdpt mkn nehhh... :D

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers