Tuesday, January 11, 2011

SYUKUR~

thanks awak...
saya rasa syukur sangat dapat kenal awak...syukur juga saya dapat kembalikan semula diri saya yang telah lama dulu...terima kasih awak...awak dah banyak bimbing saya...awak selalu sabar dengan perangai saya yang tak menentu ni...awak boleh tahan dengan ego saya yang sememangnya mengalahkan diri awak sendiri...awak..maafkan saya ya kerana tak pernah nak ambil berat tentang awak sebelum ni...saya akan cuba untuk baiki semula diri saya..saya janji..awak...terima kasih kerana selalu ada bila saya perlukan awak...walaupun saya tak pernah sedar semua tu..awak dah banyak berkorban untuk saya sepanjang saya kenal awak..maafkan saya kerana banyak menyusahkan awak dan selalu tak prihatin dengan pengorbanan yang telah awak lakukan selama ni..memang betul kata awak..xkan da lagi yang sama dengan awak..dan saya takkan jumpa lagi yang sebaik awak lepas ni..maafkan saya ya kerana baru sedar tentang semua ni..

awak..
semoga semua masalah yang awak hadapi sekarang akan hilang..dan x ada perkara yang buruk yang akan terjadi tentang tu..saya doakn kebahagiaan awak dengan keluarga awak...awak memang tabah..saya betul2 xsangka masalah awak seberat ni..awak xpernah tunjuk langsung kesedihan awak..awak hanya pentingkan kebahagian saya...kebahagiaan awak..awak abaikan...maafkan saya awak...saya tak pernah sedar semua ni..awak...saya harap kita dapat capai kejayaan dan impian yang kita impikan selama ni..apa yang penting sekarang keluarga kita...study kita ok...

syukur juga kerana saya telah berjaya lupakan semuanya tentang itu...syukur...alhamdulillah..semoga semua ini akan kekal...amin...~




p/s:kesian tgok org itu...even dh pnah kna truk dgn sikap dia..still sgt2 ksian dia..even aku xpnah tnjuk..tp siyes..aku smpati!~ maafkan aku...kamu yg plih jln ini..kan aku dh cakap..kejujuran dan keikhlasan itu penting dalam sesebuah perhubungan..tp kamu lupa itu...kamu tikam aku dari belakang...terima kasih..sekurang2nya aku sedar..erti sebenar persahabatan...siapa kawan..siapa lawan..~

2 comments:

  1. aku?? haha... aku taw aku pling bek kn? :p

    ReplyDelete
  2. eiii..prasan btl ah mak cik ne...haha!
    anyway..i admit that u r 1 of my true frends...thanks!

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers