Thursday, December 30, 2010

ACCIDENT..?

siyes sakit ati..!!~
damn la..truk betul mentaliti korg kan??
igt suma pompuan xreti nk drive ka??asal da xcdent jek msti nk salahkn pmpuan kn...WTH!
cm la laki ne xpnah wat salah! shit la weh...gila..panas2~ haha
rosak mood aku arineh...bru pas poya2 ngan syg2 aku...huhu pttla owg ckp xleh sronok sgt kan..huhu
nseb ah dh mmg slh dia..aku dh break lma kot dia lggaq tu..tyme tu aku dh jln pn..
tba2 ja dgaq bnyi smthing kt blakang keta..huhu~

aku: bunyi apa tu weh??
ellie: ntah batu kot..keta lalu td...(jln tu dlm pmbinaan g..tp logik ka alasan ne?haha)
eisha: apa weh?? (mamai2 tjaga..)
adik: eh..da owg terbaring la!
aku: erk...??!

dah nak blah dah kot..skali beralih belakang nmpak da owg terbaring...pttla xnmpak pa2 mula tu..rpanya dok bwh keta kot...isk..ngeri!~ dah aku gerak dah cket bru nmpak...nsebla aku xblah wat xtaw ja...xpsal owg kata kes lggar lari la plak kn...huhu~
g tnya mamat tu ok ka x...siyes muka dia ksian gila..nmpak sgt ah thn skit..truk kot..nseb muka dia slmt..heeee~ mmg skit ati la dgn pakcik2 n mamat len yg mnyibuk tu...pergh! mentang2 la kn kitowg suma pmpuan..nk ambil ksmpatan ah tu..damn la...nseb mamat tu ok ja..mls nk pnjg ceta ikt ja aku nk bwk g hspital..mmg ksian gla tgok muka dia..cm xbrani kot nk nek keta aku..coz dh kotor 1 bdn..ujan tyme tu..dhla pmpuan suma..dok lam keta maw rpt kt pntu ja..haha~
tp cm btl pa elli kata..cm nmpak sgt dia slh..tyme bwk dia g klinik tu..suma klinik tutup! n agak plik bla nk bwk dia g hspital je dia xnk...laz2 antar je dia balik..kalot nk jmpak awek...asyik kol ja..agak ksian ngan dia..evn aku mmg skit ati gla n tensen sgt2 td...aku rsa dia pn taw..
maw pcut2 lju2 la tyme dia da tu..tensen2..radio aku ttup trus..so jgn look down kt pmpuan lg ok!~ pengajaran utk kamu n laki2 yg len..huh..tu baru sikit ja tu ok..thn sabar ja td...isk!
nseb dia sdar gak slh dia laz2...asyik tnya cmana kalo aku kna mrh ngan parents aku..tyme tu dh mls nk fkr sgt...juz rsau n ksian tgk dia..dhla xleh tgok drh..thn2 ja dok sblh td..huhu!
dia siap psan g kt aku..kalo dak2 laki tu tnya...juz ckp ja dia ok..n dh bwk dia g klinik..sttle kes tu kt c2 ja..
mls nk pnjg2 ceta..hm...xbrani lg ne nk gtaw parents aku..huhu~
hilang mood aku nk mkn ari neh...mkn kek ja kuar td..balik dh xlalu nk mkn..damn la..isk3~
bleh plak aku idup mkn kek xsmpai sptong ja shri..tensen pnya psal..huhu~


pa2 pn aku sykur sgt kami suma ok..thanks to eisha, ely n adik yg backing aku n tnangkn aku td..cuak ok..huhu nsebla dia idup ja...n xda pth2..maw x naya aku...isk3~




p/s:syg2ku...sory na..xupload lg kt fb gmbaq2 td..xda mood mlm ne...tensen kot...sory ya...lurve u all...!~ jmpa lg next year eh..;-)

2 comments:

  1. wei~!!!!!!
    bila xcdent?? mak ai... mcm dasat ja... huhu...
    anyway klau langgaq dri balakang mmg bkn salah ang pn... slah org yg langgaq...

    ReplyDelete
  2. xtaw ka..huhu~
    agklah..nseb suma xdk pa..

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers