Thursday, January 13, 2011

PENYAKIT YANG SEMAKIN KRONIK vs KETERUJAAN

kenapakah saya teruja??
yeah..teruja kerana hari ini sudah hari khamis..dah selesai 2 mggu kuliah utk sem ne...
owh..cpat la lagi masa berlalu..;p
teruja juga kerana minggu ini saya boleh pulang..yeay!
saya memang ada penyakit yang agak kronik semenjak berada kat maktab ne..
mungkin juga tiada ubat untuk semua nie...saya tak pernah risau dengan penyakit ne..
tapi suka!;p
da ka orang yang suka dapat penyakit kronik ne??haha!
penyakit kronik aku...HOMESICK la weyh!!
kengkawan aku pn dah bising ngan perangai aku ne..xpa..xkesah..aku taw korg suma jeles kn coz stdy jauh..;p


saya juga teruja kerana hari ne i'm going to ipoh...my mom da kt umah my sis kat sana..
dan hari ini juga boleh merasa cmana agaknya berbuka dalam bas..haha!
poket kosong kan..so terpaksa la puasa ja memanjang sementara nak dapat elaun..
haih..dah lama tak naik bas...memang teruja la!hahaha






p/s: moga aku selamat sampai ke destinasi yg dituju..amin..;-) to my sis..jgn lupa belanja saya makan MC D untuk "sungkai" nanti eh..xleh MC D dpt PIZZA HUT pn xpa dh..;p

*sungkai tu means berbuka ye..;p

4 comments:

  1. byk la... mmg x btol dh.. seyes x btol.. nk balik je kejenye...

    ReplyDelete
  2. wekkk...!
    dgki la tu..ang xleh balik..;p
    maw x knpem ang pn lg awl g balik pa..
    kalo x xda la smpai dmm2 kn..;p

    ReplyDelete
  3. jelesh ah 2 cik ban..xleh balik..;p

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers