Thursday, January 27, 2011

BUBBYE IPSAH~ ;P

dah hari laz2 nak cuti ne memang hati, jiwa suma xda dalam kelas la pn kan...hehe
klas en.zag ja yang aku betul2 fokus...coz kelas multimedia..memang kna betul2 fokus la..nanti tataw plak cmana nak wat...tambah2 aku memang agak buta IT cket la...tugasan dia nampak ja cam simple..tp for beginner cam aku ne memang terketar2 gak la nak wat kan..hehe

then, kelas bm puan rodiah aku xmasuk langsung terus..haha gila melampau...dengan alasan g urus hal pengangkutan untuk lawatan g USM nanti la..padahal leh ja nak masuk..tapi dah alang2 tinggal 10 minit ja pun..tambah pula dengan memang tak minat nak masuk kelas coz dah taw konpem kena ceramah free bila amek masa dia wat hal len..baik xpayah masuk kan..hehe (murid2 jgn tiru aksi ini ya..;p)

time kelas chin plak siyes bosan..mula2 ja fokus..last2 tgok suma main game ja..dah la game yang sama plak tu..sian dia dok ceramah sorg2 kat depan...ya la..kalau dah ceramah yang xberapa nak ada kaitan dengan sukatan sapa nak layan kan...pa lagi...suma pakat layan SOLITARE ja..;p (sapa tataw game ne konpem tipu sgt la tu..hehe)

belum kol 1 ja tgok suma pakat2 kemas beg dah..haha! pa lagi..dah sampai umah sewa tuh..kalut ah packing brg..kalu bleh nak sampai umah secepat mgkin..naseb kezen aku klas dia cncel..so, pa lagi..kol 3 tepat aku dah sampai asrama..then xsampai kol 4 dah sampai alor setar..haha~ cepat ja rasa..blum wat aksi drift lg..sopan  ja aku bawak keta arineh..;p

belum sampai lg kezen aku dh kol mak ndak aku swuh siapkan makanan..dua2 mgsa kbuluran..xmkn pa g kot..siyes lapaq seh~ dah sampai tu fhm2 la...cover untuk berapa hari xmakan nasi nasi berlauk..smlm mmg xmkn nasi lgsg..huhu~ siyes puas makan arine...ptg tu makan laksa plak...kek lagi..karipap lg...ntah berapa kali aku tambah..makan sampai rasa nak pecah perut dh..haha~ cover utk 2mggu ne..haha~ thenz ye to my eton n mak ndak..;p

ha..ne antara contoh keja yg aku kena wat..da sapa2 leh tlg x???isk3~ xpndai la...lpas cuti kna hntar dh...huhu  HELP!!!!~
















\





































cantek bukan??da sapa2 leh tlg x...huhu~dah try carik tutorial kat internet..tapi cam susah ja nak follow..tak jadi plak....hm...nak kena try banyak2 kali lg kot..xpa..usaha tangga kejayaan kan..hehe chaiyok fifah chaiyok!!!~;p







p/s:untuk kamu...good luck!! rndu kamu...;-(

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers