Thursday, September 20, 2012

MINORITI

ya. aku dari kumpulan minoriti.
tapi jangan ingat aku tak mampu bertindak kejam.
mungkin lebih kejam dari kumpulan majoriti.
lebih kejam dari kau.
aku mampu.
cuma aku bertahan.
balas dendam bukan cara aku.
walaupun aku pernah bertindak kejam.
tapi kalau keadaan memaksa......
maafkan aku kalau tindakan aku menyeksakan kau.
jangan salahkan aku kalau terima karma atas perbuatan kau sendiri.












p/s: aku x faham dan xtaw apa salah aku kat kau. plz la matang cket. aku malas nak gaduh. dah bertahun knal. kalau ada salah aku. sila tegur. xpayah nak perli bagai. aku dah cuba berbaik dgn kau. cari apa salah aku kt kau. setahu aku x. aku sendri dh mmg x rapat dgn kau. aku ckp baik2. kau balas kasar. buat mcm aku x wujud dlm klas. fine. hari ini kau perli sakan. thanks! 1st tme aku rasa sgt2 sentap! aku boleh kejam balik dgn kau mcm yg org lain suruh. aku xnk. maafkan aku kalo aku tpksa buat nnt. aku dh xtahan dgn kau~

p/s/s: cukup2 la sakit hati bagai dgn org. sakitkan hati org. kau lebih dulu makan garam dari org lain. bertindak la matang dari yg lain. maaf aku x boleh respect kau walau kau tua dari aku bila kau mcm ni. luaran biarlah seiring dengan dalaman! xkan xckup lagi karma kau dengan kawan kau dpt sebelum nii? lepas apa yg kalian buat kt aku? cukupla. aku kesiankan kalian sebenarnya. 
*ok..sehari sebelum abez maktab nnt mmg aku nk tnya kau..pa salah aku..n knapa kau mcm tu..*xpuas ati*
x aman rasanya kalau xtau kisah sebenar~urghhh @_@












***sekali lagi..untuk semua..maafkan aku kalau ada aku ada silap dan salah..kalau betul salah aku..sila2 la tegur..cmana aku nak berubah kalau aku langsung xtau pa salah aku pada kalian?

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers